Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

De cand ma stiu, am fugit de responsabilitatea de a alege un local sau de organizarea unui eveniment, dar vorba aceea de ce fugi nu scapi, asa am patit si eu.

Acum ceva vreme mi-am schimbat locul de munca, si din bucataria unui restaurant am ajuns intr-un birou micut, cu o doamna care se apropia de varsta mamei mele, dar pe care o respect si o ador prin modul simplu de a fi.

Cumva destinul stie el ce face, si ma aduce aproape de un sef bulgar, o colega de birou bulgaroaica si vreo patru asociati de nationalitati diferite, cum au ajuns ei sa aiba o companie in comun…ei bine asta e alta poveste.

Cu o romana stalcita, seful meu imi propune sa ma gandesc la o locatie pentru evenimentul ce urmeaza. Ne stiind despre ce e vorba, zic Nu ferm si sigura pe mine.
Parca stia ca voi spune nu, si inainte sa vin cu explicatii de ce nu vreau, imi aduce o multitudine de argumente de ce ar trebui sa o aleg eu, si pana la urma cedez.

Pentru ca stiam ce inseamna un eveniment de acest gen, trebuie sa caut un hotel din Bucuresti, unde pot rezerva camere pentru cei veniti din afara Bucurestiului si implicit din afara tarii.

Am gasit ceea ce caut la hotelul Golden Tulip Times, situat in zona centrala a capitalei, usor de localizat si suficient de incapator pentru toti colegii din companie si insotitorii acestora, pentru ca da, avem voie sa venim insotiti.

skyline

Hotelul Golden Tulip Times are un etaj ce ofera 3 sali de conferinte cu lumina naturala, aer conditionat si un set complet de echipamente specifice moderne.

Pentru ca seful meu este greu de multumit, am optat pentru Skyline Club, situat la etajul 10, ofera – datorita impresionantului dom de sticla – o minunata perspectiva panoramica asupra imprejurimilor si noii Arene Nationale.

Am vrut ca invitatii nostri la eveniment sa aiba parte de ceva nou, si memorabil, si tocmai de aceea clubul Skyline este perfect, mai ales ca aici poti organiza sesiuni de training, conferinte de presa sau evenimente media, cocktailuri, intalniri private sau evenimente private si aniversari.

Este locatia ideala pentru ceea ce eu am nevoie, si recunosc ca asteptarile lor au fost pe masura, s-au simtit foarte bine si evenimentul in sine a fost un real succes.

Si astfel, am fost desemnata persoana ce se va ocupa de organizarea tuturor evenimentelor organizate de companie.

Acum ma gandesc, se stie ca Golden Tulip Times reprezinta crema cremelor in Bucuresti, oare ce va intrece aceasta locatie minunata?

Acest articol participa la Spring SuperBlog proba 11.

Facebook Comments