5 tehnici simple ca să nu-ți înghețe picioarele iarna

Iarna bate la ușă, iar o dată cu ea apare și disconfortul mâinilor și picioarelor reci. La acest lucru se gândesc în special cei care au un circuit sanguin mai lent sau cei care trebuie să stea mai mult timp în aer liber, lucru care face ca picioarele să se răcească rapid.

Cele mai multe afecțiuni renale și boli reumatice pornesc de la frigul de la picioare. Echipa lifeinfo.ro îți prezentă câteva tehnici simple și eficiente care te vor ajuta să îți păstrezi picioarele calde chiar și pe temperaturile geroase de iarnă:

  1. Mai întâi de toate, ai grijă unde îți păstrezi încălțămintea înainte să o încalți. Ţine-o la cald în antreu, nu o lăsa afară sau în mașină. Dacă este prea rece sau umedă când vii de afară, pune-o lângă calorifer să se usuce. Pentru că încălțămintea rece şi umedă îţi va îngheţa picioarele cât ai clipi din ochi.
  2. Cu siguranță, știi ce e un parasolar. Dacă nu ai unul în mașină, îl găsești cu ușurință în hipermarketuri. Decupează din parasolar un tălpic de mărimea bocancilor pe care urmează să îi porți. Datorită proprietăților materialului din care este confecționat, parasolarul îți va proteja picioarele de frig și va menține o temperatură optimă în încălțămintea ta de iarnă. Pentru ca picioarele tale să respire mai bine cu acest decupaj, fă în el câteva găuri cu diametrul de 3-4 mm.
  3. Un alt truc este să folosești parazăpezi. Acestea sunt făcute dintr-un material durabil și impermeabil care acționează ca o barieră termică suplimentară pentru picioarele. Poți achiziționa o pereche prevăzută cu un cârlig care se prinde de partea de jos a şiretului.
  4. Asigură-te că ești îmbrăcat corespunzător. Dacă ţi-e frig în partea de sus a corpului, organismul tău va tine să alimenteze cu sânge mai întâi partea toracică pentru a proteja organele. Îmbracă-te bine cu flanele sau pulovere de calitate. Nu uita și de fular, căciulă și mănuși!
  5. Înainte să ieși din casă, bea un ceai cald cu ghimbir. De ce? Pentru că ghimbirul are multe proprietăți: stimulează fluxul sanguin și reduce nivelul colesterolului. Mai mult, ghimbirul fortifică imunitatea, lucru care este esențial mai ales în perioada rece, când virozele, răceala și gripa își fac ”damblaua”. Același efect asupra imunității îl au și alimentele care re conțin minerale esențiale pentru organism. Alicând în practică toate aceste tehnici, vei face față oricăror temperaturi de iarnă!

3 comentarii la „5 tehnici simple ca să nu-ți înghețe picioarele iarna

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

I agree

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.