Articole de papetarie la preturi scazute

In zilelele in care este tot mai usor sa iti deschizi propria afacere, multi aleg sa nu faca acest lucru din lipsa de curaj de cele mai multe ori. Sa pui bazele unei afaceri poate fi destul de dificil la inceput, acest lucru implica timp si bani, pe care oamenii se tem sa ii investeasca.

Ei bine, nu din aceasta categorie face parte George, el este baiatul care a investit banii pe care ii avea pentru a deschide un xerox. La inceput a fost de dificil, o recunoaste si el, pentru ca in Bucuresti a gasit cu greu o locatie ideala la un pret mic. La cinci ani de cand a inceput aceasta mica afacere, el marturiseste ca profitul a venit imediat pentru ca orice om are nevoie la un moment dat de o copie xerox sau un top de coli de hartie, un pix, in general aceste articole de birotica si papetarie bucuresti de care cu totii avem nevoie uneori.

  • am intrebat cum reuseste sa faca profit daca si ele ste nevoit sa achizitioneze diferite materiale si raspunsul a fost simplu. El a descoperit site-ul celor de la Zenon pe care poti gasi si tu articole de papetarie la preturi mici. Nici nu ai nevoie sa astepti petru ca produsele vor ajunge la usa ta in maxim 24 de ore cu ajutorul celor de la Fan Courier.

Atunci cand am auzit de aceasta firma nu m-am putut abtine si am aruncat si eu un ochi pe site pentru ca eram in cautare de table magnetice. Daca si tu cauti un astfel de produs, te sfatuiesc sa nu eziti si sa intri imediat pe site, preturile sunt atat de mici, iar modelele variate, incat este aproape imposibil sa nu cumperi ceva.

Poate te intrebi de ce sa alegi o tabla magnetica, raspunsul il dau chiar cei de la Zenon. Aceasta tabla este foarte fina, usor de intretinut, rezistenta la zgarieturi si ofera un contrast bun al culorilor. Un beneficiu pe care il ofera clientilor din Bucuresti firma Zenon este transportul gratuit al produselor pentru comenzi mai mari de 100 de lei. Adevarat ca si pe tine te tenteaza acum sa achizitionezi articole pentru biroul tau?

Cred ca odata cu dezvoltarea tehnologiei, cat mai multi oameni au inceput sa lucreze de acasa, iar acest lucru are atat avantaje, cat si dezavantaje. Este de inteles ca principalul beneficiu al jobului de acasa este ca beneficiezi de tot confortul si economisesti si banii pe care ai fi nevoit sa ii cheltuiesti pe transport, dar ti-ai pus intrebarea cat de productiv este un angajat care lucreaza de acasa?

Indiferent de locul in care lucram, un lucru este cert, intreg spatiu trebuie sa fie curat si fiecare obiect trebuie sa aiba spatiul lui deoarece dezordinea nu face altceva decat sa scada productivitatea angajatilor. Pentru a avea ordine in biroul tau poti apela cu usurinta la un biblioraft de la Zenon in care sa iti pastrezi in ordine dosarele. Intra pe site si vezi ce ti se potriveste.

1 comment / Add your comment below

Lasă un răspuns

* Checkbox GDPR is required

*

I agree

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.