30 de minute pe banda de alergat pot aduce beneficii decisive asupra sanatatii tale

Medicii si specialistii din domeniul sportului, nutritiei si sanatatii recomanda cel putin 30 de minute de miscare in fiecare zi, iar aceasta miscare poate consta in mers alert sau alergare usoara. Cu totii cunoastem, in teorie, parcursul ideal pentru mentinerea sanatatii, insa rar gasim timpul si modalitatea potrivita de a pune in practica recomandarile medicilor.

Alergarea usoara si mersul alert sunt modalitati foarte bune pentru a mentine sanatatea corpului, iar aceste activitati nu vor presupune mai mult de jumatate de ora pe zi. Provocarea este, insa, mersul la sala sau chiar iesirea in parc la cateva ture pe bicicleta sau in alergare usoara. Pentru a organiza timpul intr-un mod cat mai eficient si pentru a te bucura de confort chiar si pe durata exercitiilor fizice, raspunsul este simplu: foloseste o banda de alergat in propria locuinta. Daca vrei sa afli cateva detalii despre acest tip de aparate fitness pentru acasa, specialistii de la Sport-Mag.ro ti le ofera in randurile ce urmeaza.

Avand in vedere modul de functionare al tuturor aparatelor fitness si echipamentul suplimentar pe care diversele tipuri de aparate de acest gen il presupun, poti ajunge la concluzia ca banda de alergat este simplu de folosit si nu-ti cere decat putin din timpul tau. Alergarea implica miscari native, asadar nu va fi nevoie sa deprinzi tehnici noi, iar echipamentul suplimentar consta intr-o pereche de adidasi confortabili. Pentru a face o paralela si cu exercitiile desfasurate in aer liber, pantele si terenul accidentat iti pot pune probleme, insa banda de alergat are o suprafata plana si perfect predictibila, motiv pentru care nu te vor mai ingrijora potecile, trotuarele sau curbele din traseu.

Progresul este de urmarit in orice activitate sportiva. Din acest punct de vedere, banda de alergat iti va permite sa imbunatatesti constant intensitatea si durata antrenamentelor. Majoritatea modelelor dispun de o consola digitala care ofera informatii despre distanta parcursa, timp, caloriile arse sau ritmul cardiac. Unele iti permit chiar sa salvezi anumite statistici pentru a le imbunatati in timp. Urmarirea progresului este foarte importanta, mai ales daca urmaresti atingerea unui obiectiv anume, cum ar fi pierderea catorva kilograme sau tonifierea musculaturii.

Daca banda de alergat pe care o folosesti are o astfel de consola digitala, atunci cu siguranta vei avea acces si la cateva programe de antrenament pre-setate. Aceste programe de exercitii pot varia viteza de alergare si inclinarea suprafetei pe durata antrenamentului pentru a-l face mai stimulant. Programele de antrenament sunt foarte utile fiindca iti aduc provocari si iti fac sedintele mult mai interesante.

Unul dintre cele mai mari beneficii pe care le aduce o banda de alergat (in cazul in care este folosita cu regularitate) este pierderea rapida in greutate. In numai 20 de minute de alergare la 9km/h poti arde circa 230 de calorii, iar marirea vitezei pana la 12km/h te va ajuta sa arzi chiar 300. Daca reusesti sa sustii aceste antrenamente cu un regim alimentar sanatos, vei atinge in scurt timp obiectivul urmarit.

Probabil ai auzit pana acum de antrenamentele de tip cardio, insa trebuie sa stii ca acestea vor contribui foarte mult nu numai la imbunatatirea rezistentei la efort, ci si la imbunatatirea sanatatii inimii si a sistemului circulator. In conditiile in care problemele cardiovasculare sunt principala cauza de deces in Romania si in lume, pasii catre un sistem cardiovascular sanatos sunt esentiali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

I agree

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.