Cum se promoveaza un site pe Google in mod corect

Promovarea online este diferita de la caz la caz. Fiecare site va avea cerintele sale de promovare online, afacerile sunt diferite, nisele sunt diferite, asa ca si modul in care se va realiza promovarea va fi foarte diferit. Cea mai simpla si mai eficienta metoda de promovare pe termen lung, cu rezultate excelente si un buget redus alocat, cu un ROI foarte bun este asa numita promovare site in Google. Daca avem si optimizari foarte bune seo on page, scorul de calitate al campaniilor Google Ads va fi ai bun, reclamele vor costa mai putin, conversia va avea costuri mici. In comparatie cu preturile platite pentru Google Ads, promovarea organica a unui site pe Google se va reduce simtitor daca aceasta este realizata cu atentie. Cum se poate face o promovare site in Google in mod corect?

Inainte de toate, orice optimizare a unui site pentru Google va avea la baza un audit serios, realizat de o agentie de marketing online cu experienta. Google tine cont de mai mult de 200 de factori de seo pe care acesta ii ia in considerare la pozitionarea site-urilor in motoarele de cautare. Auditul va insemna o analiza a intregului site pentru depistarea acelor motive care ne tin departe de top10. Se va face o comparatie cu toti factorii cunoscuti pentru a se stabili mai apoi o promovare pe Google cat mai eficienta si mai avantajoasa.

Dupa audit urmeaza studiul cuvintelor cheie care vor fi implicate in promovarea unui website. Domeniul de activitate va fi studiat cu atentie si se vor depista doar acele cuvinte cheie relevante care vor putea genera un trafic organic si vor permite targetarea cat mai buna. Se vor vedea si trendurile in cautari, se va identifica publicul tinta rapid si se vor face estimari de buget ori de trafic si conversii pentru o promovare a site-ului pe Google in cele mai bune conditii.

Nu va fi omisa nici competitia, analiza ei se va realiza de catre o echipa de la agentia care promoveaza site-uri pentru o pozitionare corecta in piata. Analiza manuala si cele mai eficiente tool-uri online se vor folosi pentru creionarea unor strategii care vor fi implementate imediat.

Strategia SEO On Page si SEO Off Page va influenta pretul pentru promovarea unui site, dar va aduce si cele mai relevante rezultate. Implementarea corecta a structurii link-urilor interne, URL-urilor, elementelor meta, tag-urilor, continutului, vitezei de incarcare, backlink-urilor de calitate va face parte din strategiile generale de promovare in Google.

La final va exista o raportare, o monitorizare permanenta si o ajustare a strategiilor in functie de rezultatele obtinute. Rapoartele vor avea legatura cu actiunile intreprinse, cu instrumentele oferite de Google si cu pozitionarile pe cuvintele cheie cu importanta majora pentru afacere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *