Momentul în care decizi că ai nevoie de un spațiu mai mare pentru afacerea ta este unul plin de entuziasm. Ofertele de închirieri birouri în Ploiești, spre exemplu, sunt diverse și capabile sa raspunda oricaror cerinte. Trebuie doar să iei anumite aspecte în calcul înainte de a semna un contract de închiriere pentru un spațiu de birouri. Pentru a veni în sprijinul tău, mai ales dacă este prima dată, am pus la punct o listă cu sfaturi menite să te ajute.
Alege o locație potrivită pentru echipa și afacerea ta
La ce să te uiți când cauți locația potrivită pentru viitoarele birouri? Unul din cele mai importante aspecte ar fi ca noua locație să fie accesibilă pentru echipă. Mai exact, naveta către și de la birou să nu ridice mari probleme. Dacă nu ai încă o echipă formată, alege o locație ce ar putea fi în apropierea talentelor de care afacerea ta are nevoie. Un spațiu într-o zonă centrală e întotdeauna tentant, dar aici trebuie să fii atent(ă) la costuri.

Calculează cu atenție bugetul
După locație, bugetul este al doilea cel mai important aspect de luat în seamă. Nu ar trebui să alegi o opțiune care solicită prea mult bugetul afacerii tale, ducând la datorii greu de gestionat și care îi vor încetini dezvoltarea. Ar trebui să decizi cât poți cheltui înainte să începi căutarea spațiului cu birouri. În acest mod, vei știi ce se potrivește astfel încât să îți rulezi afacerea confortabil, fără impedimente sau griji legate de buget.
Ai în vedere resurse pentru cheltuieli suplimentare
Chiria este doar o parte din cheltuielile pe care le vei avea atunci când închiriezi birouri. Deși este o opțiune mult mai accesibilă decât achiziția unui spațiu, va trebui să ai în vedere resurse financiare suplimentare. Cu siguranță vei avea de plătit utilități (gaz, curent), dar și servicii de telefonie și internet. Așadar, nu uita să le treci și pe acestea, atunci când îți calculezi bugetul. Doar așa te vei asigura că nu te întinzi mai mult decât îți e plapuma.
Ce fel de facilități ar trebui să fie în apropiere?
Atunci când vizitezi anumite locații, în vederea găsirii birourilor ideale, uită-te și împrejur. Ce se poate găsi în apropierea clădirii cu birouri? Există cafenele, restaurante, magazine alimentare, farmacii sau bănci? Dintre toate acestea, care ar fi cele mai dezirabile facilități? De exemplu, echipa ta ar aprecia o cafenea sau loc de luat masa în zonă, pe când tu poate ai prefera existența unei bănci. Așadar, gândește-te și la aceste aspecte înainte de a lua o decizie.
Analizează cu atenție contractul
Chiar dacă persoana care îți închiriază spațiul pare de încredere, verifică cu atenție contractul de închiriere înainte de a-l semna. Asigură-te că tot ce ați discutat în prealabil se află menționat și în paginile contractului. De exemplu, dacă ți s-au promis anumite beneficii, vezi dacă sunt menționate și oficial. Sau cine s-a angajat să facă eventualele reparații, în caz de nevoie? Nu te baza doar pe cuvântul dat, ci ai grijă să primești tot ce s-a promis în scris de asemenea.
Lasă spațiu pentru dezvoltarea afacerii
Atunci când ai deja o echipă, cu siguranță vrei să găsești birourile care le vor satisface nevoie de spațiu. Dar, asta nu înseamnă că trebuie să te gândești doar la prezent. Mai mult ca sigur că vrei să-ți crești afacerea, iar asta înseamnă noi oameni în echipă. Dacă tot te muți într-un spațiu nou, vezi dacă ai oportunitatea să mai amenajezi spațiu de lucru pentru colegi noi, atunci când va fi cazul. Nu trebuie să fie un spațiu exagerat de mare, dar ar fi foarte util să-ți permită instalarea unor birouri în plus.
Închirierea unor birouri este un semn clar că afacerea ta se află pe un trend ascendent. Fii doar atent(ă) la costuri (chirie și întreținere) și la avantajele pe care le vei obține, iar acest pas va fi unul benefic. Oferta de închirieri birouri în Ploiești este disponibilă oricând, astfel ca tu să îți poți lua toate informațiile necesare pentru o decizie înțeleaptă.