Ce faci in caz de pierdere legatura zbor? Apelezi la Aerohelp!

Majoritatea avem puternic impregnat in gandirea noastra obiceiul de a ne prezenta la aeroport cu vreo 4-5 ore inainte. Un obicei transmis de parintii nostri, iar numai gandul ca exista posibilitatea de a nu ajunge la timp, ne provoaca o stare de anxietate. O multime de scenarii de tip “Daca…” ni se invart in minte. Daca e trafic, daca e coada la bagaje, daca nu nimerim terminalul, ne pierdem pe acolo si ratam avionul, daca uitam ceva si trebuie sa ne intoarcem? Pana nu te vezi pe scaunul din fata terminalului, nu te poti relaxa deloc. Iar apoi, in mod clasic, te plictisesti din cale-afara si te intrebi oare ce cauti la ora aceea in aeroport.

Toate bune si frumoase, pana vine ziua in care ai un zbor cu escala si devine real scenariul cel negru de care te temeai si de care te-ai pregatit o viata intreaga ca sa-l eviti. Mai jos descoperi ce trebuie sa faci in caz de pierdere legatura zbor, iar Aerohelp este solutia pe care o cauti.

Drepturile tale in caz de pierdere legatura zbor

Se prea poate ca intr-un zbor de conexiune, sa intervina anumite situatii impredictibile, care nu tin de tine, mai exact, sa se decaleze zborul, iar apoi sa-l pierzi pe urmatorul ce te duce la destinatie. Iti va da peste cap toate planurile de calatorie. Prea putine persoane stiu ca pot cere despagubiri de la compania aeriana atunci cand zborul lor este anulat sau intarziat, li se refuza imbarcarea sau pierd conexiunea dintr-un zbor cu escala. Pe www.aerohelp.ro poti gasi lista de exceptii ce nu te fac eligibil pentru a cere despagubiri. 

Daca ai fost pus in aceasta situatie si drept consecinta ai ajuns la destinatie cu o intarziere ce depaseste 3 ore, ai putea avea dreptul sa primesti despagubire pana la 600 de euro, in functie de distanta pe care urma sa zbori. Daca aceasta situatie s-a intamplat in ultimii 3 ani, ai timp sa aplici gratuit cazul tau pe site, iar echipa te va informa rapid daca esti eligibil pentru despagubire. Aerohelp se va ocupa de tot ce tine de crearea dosarului, vor discuta cu compania aeriana si iti vor aduce rezultatul ideal, fara ca tu sa te stresezi sau sa misti un deget. Daca ai castig de cauza, va trebui sa le platesti un comision din suma obtinuta.

Ce alte compensatii primesti

Pe langa despagubire, compania aeriana iti datoreaza:

  • doua apeluri telefonice, mesaje prin e-mail sau fax;
  • mese si bauturi in limite rezonabile raportate la cat timp astepti;
  • cazare la hotel daca trebuie sa astepti alt zbor si dureaza una sau mai multe nopti;
  • transport intre aeroport si locul cazarii;
  • ai dreptul de a anula intreaga calatoria, iar compania este obligata sa iti ramburseze intregul cost si sa iti asigure un zbor spre aeroportul de unde ai pornit.

Descopera mai multe informatii despre drepturile tale de pasager pe aerohelp.ro. Lasa aceasta problema in mana unei echipe profesioniste!

Contact:

help@aerohelp.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.