Jurnalul rucsacului calator de la Manier.ro

Timpul nu sta in loc, si chiar daca am o multime de lucruri de rezolvat in ultimele doua zile am ales sa petrec timp cu Maya. In primul rand pentru ca a fost 1 iunie, Ziua Copilului, si chiar daca pe 2 iunie a fost sarbatoare am decis ca, fericirea ei este mai importanta.

Stiu ca pe tot parcursul zilei au fost diferite spectacole dar sincer am ales sa ies pe seara, cand temperaturile din termometre au mai scazut. M-a trezit din senin si i-am zis Mayei sa se imbrace lejer ca plecăm. Bucuria de pe fata ei, nu poate fi descrisă in cuvinte. Mi-am pregatit rucsacul luat de pe Manier.ro si am plecat la drum.

Iti pot spune drept ca de cand l-am luat doar la el apelez cand plec. Se cunoaste ca este de calitate pentru ca nu s-a deteriorat deloc. Stii deja cei de la Manier.ro au rucsacuri de dama de calitate. Dar si faptul ca pe langa produse de calitate iti pun la dispoziție servicii de calitate si mulțime de informații despre produsele lor.

Ca un mic reminder trebuie sa iti zic ca au o gama larga de genti din piele, care vin împreuna cu un certificat de garantie si factura. Pe langa asta produsele vin ambalate corect si in asa fel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului. Despre politica de retur iti pot spune doar ca este disponibila pe site. Neavand probleme cu produsele comandate, recunosc ca nu am citit-o.

Iti pot spune ca desi l-am luat in special pentru a merge la munca, il port zi de zi. Imi place ca este incapator, ca are buzunarul in fata, unde pot pune lucrurile mici si care ma ajuta sa imi fie la indemana. Pe langa asta ma bucur din plin de buzunarele laterale, in care depozitez in special cardul de la STB. Fiind pe later este mai usor de gasit.

Ma bucur de fiecare data de bretelele  serioase, si aici ma refer in special ca sunt late si reglabile. Ca nu aluneca de pe umeri si ca sunt foarte bine lucrate.

Am profitat de ieșirea in parc cu Maya si am facut poze, cred sincer ca acest rucsac merită arătat celor din jur, si Manier.ro este brandul ce trebuie cunoscut de toata lumea. Produsele de calitatea, gama largă fac din acest brand, principalul aliat cand vine vorba de genti, ghiozdane si alte produse din piele.

Nu am fost prea departe de casa, dar sincer…nu cred ca pentru fetita mea conteaza asta, ci din contra, este mai important ca iesim din casa. M-am decis sa ii aloc zilnic cateva ore, in care sa petrecem timp împreună. Urmatoarea iesire va fi in weekend si chiar daca nu am decis inca locația, chiar cred ca pana la urma nu destinatia conteaza ci ideea de a iesi din casa.

Ma bucur si eu alături de ea, de fiecare data cand ieșim din casa. Tin minte ca anul trecut ne-am plimbat pe bulevardul Victoriei. A fost transformat in alee pietonala si am mers lejer, povestind si mancand inghetata de fițe, cum ii spune fetita mea. Am vizitat muzee si ne-am bucurat una de prezenta celeilalte.

Deși daca ma intrebi, o fetita de 7 ani, cât are ea, este captivata de alte lucruri, dar nu și Maya. Ei îi place sa viziteze locuri noi, sa vada muzee și îți zic drept că Antipa este preferatul ei, dar a rămas foarte captivata de secțiunea jucariilor de demult din cadrul Muzeului Național de Istorie a României.

Cred ca anul acesta îl voi vizita iar, și bineinteles ca impreuna cu Maya, dar și cu rucsacul meu preferat de la Manier.ro care este nelipsit și care mă însoțește peste tot.

Mi-a dori sa fac cateva articole cu muzeele vizitate, în primul rand pentru ca se merita vazute, dar și pentru mine și cei ce poate n-au ajuns inca să le viziteze.

Ca o concluzie pot spune că primele doua zile din luna iunie a fost frumoase, m-am plimbat cu fetita mea, am mancat inghetata si ne-a prins noaptea pe drumuri. Pot spune de asemenea ca aceste plimbari au devenit un fel de ritual pentru noi. Le pot numi tradiții, pentru ca in fiecare vară ieșim din casa devreme si intoarcem tarziu. Vara aceasta mi-am stabilit deja cateva locuri de vizitat, și promit sa te tin la curent. Si chiar daca o sa ti se para ciudat….rucsacul de piele de la Manier.ro ne va insotii in fiecare aventura.

Vreau sa îmi spui ce muzeu ai vizitat și ti-a atras atenția si bineînțeles dacă ai vreun loc preferat pe care să-l văd împreuna cu fetita mea. Mi-as dori ca aceasta vacanta sa fie memorabila și chiar dacă trebuie sa ramanem in București, cred ca si aici putem găsi locuri de vizitat si putem cu usurita sa renunțăm la gadgeturi pentru plimbari si amintiri.