Briar U #1 de Elle Kennedy – recenzie

Campus Off 1 – Pactul si trebuie sa recunosc ca am devorat-o in doua zile.
Intr-un fel sau altul ma gandeam ca Briar U #1 are o legătură cu prima serie si se pare ca nu
m-am înșelat.
Intr-un fel sau altul cartile merg citite atata separat cat si impreuna, pentru ca personajele ce
se regasesc in Campus Off ii intalnim si in seria aceasta.
Inca de la primele pagini o intalnim pe Summer o fata de bani gata, ce provine dintr-o familie de avocati, sora lui Dean Di Laurentis, un alt personaj pe care-l intalnim in seria Campus Off.

Fata are o mica problema cu invatatul si pentru ca in fosta universitate a da foc unei incaperi, a fost nevoita sa se mute la Briar U, dar totul incepe rau pentru ea, mai ales cand fapta a ajuns la urechile celor ce urmeaza sa fie noul ei loc unde va trebui sa isi termine cursurile. In momentul in care se vede practic pe strada, este nevoita sa apeleze la fratele ei sau mai bine spus, ajunge sa ii spun acestuia si el gaseste o solutie pentru ea.

Ajunge astfel sa locuiasca cu trei baietii, toti jucatori de hochei, toti extraordinat de sexy si cu personalitati interesante asa cum deja ne-a obisnuit autoarea Elle Kennedy, totusi pe eroina noastra o atrage foarte tare Fitz ( Colin Fitzgerald ) dar acesta a avut grija sa ii spuna unui prieten ca ea este „praf in ochi” si ca o vede ca o petrecareata fara minte, caruia ii place sa fie in centrul atentiei.

Aceste cuvinte ajung la urechile lui Summer si astfel fata ramane dezamagita si incearca sa stea departe de Fitz, totusi oare va reusi. Iti zic sincer ca mi-a placut tare mult cartea si abia astept sa o citesc si pe cea de-a doua.

Cartea este scrisa din prisma personajelor principale, Summer si Fitz, dar citindu-le impreuna fac un intreg frumos, care te fac sa zambesti si sa fii trista alaturi de personajele din carte. Aceasta serie impreuna cu altele carti scrisa de Elle Kennedy le gasesti pe Libris.ro, eu cu siguranta voi cauta si altele si revin cu recenzia urmatoarei carti citite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *