Organizarea si arhivarea este secretul unei companii de succes

Faptul ca imi plac produsele de birotica nu este un secret, de aceea de cele mai multe ori, atunci cand ajung intr-un magazin de unde poti achizitiona produse de papetarie, nu plec cu mana goala, mai ales daca am nevoie de produse pentru arhivarea documentelor.

Am lucrat mult timp intr-o companie ce se ocupa cu arhivarea documentelor, asa ca atunci cand vine vorba de arhivarea documentelor, stiu ce am de facut.

M-am uitat pe internet, pentru ca de acolo imi place sa cumpar, ceea ce am nevoie pentru biroul meu. Asa am ajuns pe un site interesant, cu produse uimitoare, la preturi foarte bune.

De unde poti achizitiona produse pentru arhivarea documentelor?

Daca esti in cautarea unor metode de arhivare, da-mi voie sa iti spun ca: pentru o buna arhivare, ai nevoie de dosare de plastic, de bibliorafturi, ca cele de mai jos.

arhivarea

Trebuie sa iti spun, ca pe langa aceste dosare, poti sa achizitionezi si separatoare. Eu una folosesc aceste separatoare pentru arhivarea documentelor. In primul rand pentru ca pot trece diferite criterii care ma vor ajuta pe viitor sa gasesc ceea ce am nevoie, mult mai usor.

In functie de ce se pot arhiva documentele?

In primul rand in functie de categorie, daca vorbim de facturi sau alte tipuri de documente, acestea pot fi puse cronologic. Stim deja ca atunci cand vine in control o comisie de la Financiar, pot cere diferite documente.

Daca nu sunt arhivate corespunzator, poti cauta mult si bine sau pur si simplu se poate rataci, lucru care nu va da bine atunci cand vin in control. Stii deja ca in cadrul unei companii sunt diferite controale, care poarta numele de audit, la fel ca alt control, poate schimba in rau soarta unei companii.

Trebuie sa mai stii si faptul ca arhivarea documentelor este importanta, pentru ca trebuie sa pastrezi documentele o perioada anume, asta in functie de tipul de document. Exista companii speciale, care au acest domeniu de activitate, iti tin documentele in siguranta pentru tine.

Ca o concluzie, trebuie sa iti spun ca pe corama.ro am gasit bibliorafturi la preturi foarte bune, produsele beneficiaza de reducere si tocmai de aceea atunci cand trebuie sa cumpar produse de birotica, aleg sa merg pe mana lor.

Pe site-ul lor, am gasit produse interesante, atata pentru arhivarea documentelor cat si pentru o buna functionare a unui birou. Daca pana acum cand auzeam de arhiva, ma gandeam la o munca dificila, acum arhivarea documentelor cronologic este simpla cu corama.ro, pentru ca la ei vei gasi o tot ce ai nevoie.

Pentru mine, nu mai este dificil, in primul rand pentru ca am lucrat in jur de cinci ani in acest domeniu, si stiu exact ce am de facut si daca vine vorba de arhivarea documentelor in ordine cronologica. Totusi totul devina mult mai usor si mai placut, daca alaturi de tine, ai produsele de birotica potrivite. Corama a devenit ajutorul meu de baza in acest domeniu. El imi face munca mult mai placuta si mult mai usoara.

Trebuie sa iti mai spun si ca: indiferent ca vorbim de organizare sau arhivarea documentelor, tot ce iti trebuie vei gasi pe site-ul lor, acolo la preturi imbatabile, vei gasi o multime de produse.

Un pic mai jos iti voi lasa datele de contact, pentru ca putin mai sus ti-am lasa deja link-ul site-ului, mai jos vei regasi programul de lucru, numarul de telefon si adresa de email.

  • Adresa: str. Garii, Nr. 4B, 510194, Alba Iulia
    judet Alba, Romania
  • Telefon : (+4) 0762 449 229
  • comenzi@corama.ro
  • Program de lucru:
  • Luni – Vineri: 09.00 – 18.00
  • Program magazin online:
  • Luni – Duminica: 24 / 24 ore

Te invit pe site, sa vezi ce produse mai poti gasi pe site, pentru ca eu una doar de pe acest site, aleg sa imi cumpar birotica necesara pentru o buna functionare, de la ei.

Un comentariu la „Organizarea si arhivarea este secretul unei companii de succes

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *