Pentru promovarea produselor sau a serviciilor firmei, targurile sau expozitiile sunt oportunitati pentru a va face vizibila prezenta pe piata din domeniul in care activati si chiar pentru a vinde produse sau pentru a incheia contracte.
Ce ofera organizatorii?
In pretul standard al unui stand minim, organizatorii evenimentul asigura, de obicei, un spatiu de expunere, eventual dotat cu mobilier minim (o masa, un scaun etc.), spatii pentru afisaj, un afis cu numele participantului si acces la curent electric si internet.
Ce nu trebuie sa lipseasca de la standul vostru?
Standul firmei din cadrul unui targ sau al unei expozitii va fi imaginea produselor sau a serviciilor, o reprezentare la cote reduse a companiei. Pentru a participa cu un stand la un astfel de eveniment este nevoie de o lista minima care trebuie bifata pentru organizarea standului, iar dincolo de acest minim se poate imbogati spatiul alocat cu diverse detalii de prezentare.
- Materiale de afisaj
Organizatorii evenimentului ofera expozantilor, de obicei, spatii pentru afisaj, unde va puteti lipi afise prezentand produse sau servicii, evenimente in cadrul targului, dar va puteti colora standul si cu bannere sau alte panouri care sa atraga atentia vizitatorilor.
- Pliante
Daca participati la eveniment cu produse, le puteti prezenta la stand aranjandu-le cat mai atragator, dar puteti sa le schimbati aranjarea sau locul de la o zi la alta, in functie de interesul pe care il observati la public. Imaginea produselor sau a serviciilor si informatii despre acestea trebuie sa apara neaparat pe pliante sau in cataloage de prezentare, materiale care sunt absolut necesare daca participati la un targ sau la o expozitie pentru a prezenta servicii.
- Oferte
În România, publicul targurilor sau al expozitiilor s-a obisnuit sa gaseasca la astfel de evenimente oferte si preturi avantajoase. Este absolut necesar sa afisati cat mai vizibil reducerile de preturi sau ofertele de care vizitatorii pot beneficia in cadrul evenimentului, folosind un banner sau alte solutii pentru a atrage atentia.
- Materiale promotionale
Oferiti vizitatorilor standului mici obiecte personalizate, care le pot aminti de produsele sau serviciile firmei! De asemenea, este locul ideal unde puteti face carduri de fidelitate sau sa oferiti alte asemenea solutii de fidelizare a clientilor pentru a le trimite ulterior oferte prin e-mail, retele sociale, posta etc.
- Persoana care reprezinta firma la stand
Persoana care prezinta produsele sau serviciile la standul firmei poate fi cea mai importanta investitie in imaginea unei firme. Un zambet sau o persoana placuta poate fi reclama cea mai atragatoare! De asemenea, persoana sau persoanele de la stand trebuie sa stie sa comunice foarte bine tot ceea ce este necesar pentru a convinge vizitatorii sa aleaga produsele sau serviciile firmei. Ideal ar fi sa aveti la stand doua sau mai multe persoane care sa reprezinte firma, zilele la targuri sau la expozitii sunt lungi si obositoare, uneori foarte aglomerate, iar vizitatorii nu trebuie lasati sa astepte.