Tehnical SEO versus content marketing

Iata unde apare diferenta.

E clar ca nu puteti atrage mai multi vizitatori pe site prin tehnical SEO. Exista un sistem standard pe care il puteti atinge. Nu puteti face o redirectionare 301 mai buna decat concurenta. Sigur puteti avea o strategie buna de redirectionare, dar 301 ramane 301 pentru toata lumea. Nu veti impulsiona atat de mult traficul pe site doar print-o redirectionare 301. Acelasi lucru este valabil si cand ne raportam la strategia cuvintelor cheie. Dupa ce afli toate cuvintele cheie, poti sa spui ca ai terminat cu SEO. Nu. Sigur ca poti imbunatati site-ul in mod gradual. Dar ceea ce vrem sa subliniem este faptul ca nu poti avea un succes rasunator, doar limitandu-te la tehnical SEO>

Ce poti face in schimb? Marketing de continut. Si poti imbunatati modul in care faci acest lucru. Chiar daca toata lumea face content marketing, nu toata lumea face acest lucru la fel sau la acelasi nivel de performanta. Avand in vedere ca marketingul de continul reprezinta calea spre succes, daca vei face acest lucru mai bine comparativ cu site-urile concurente, tu vei castiga.
Content marketingul este legat puternic de succes, de performante si atingeri ale obiectivelor. Cu exceptia cazului in care pot aparea alte elemente in acest joc propus de motoarele de cautare, e clar ca trebuie sa ne raportam mai mult la content marketing.

untitled-2

Continutul este regele
Aceasta este propozitia pe care Bill Gates a folosit-o pentru prima data in 1996 intr-un articol cu acelasi titlul. Este absolut incredibil cat de vii sunt cuvintele sale si cat de bine se aplica situatiei de azi. Chiar daca au trecut cativa ani buni din 1996, ganditi-va si incercati sa vedeti cat de relevante si adevarate sunt aceste cuvinte. Iata cateva idei desprinse din articolul cu pricina:

„Ma astept ca din continut sa fie produsi cei mai multi bani reali din Internet, asa cum s-a intamplat in cazul radiodifuziunii.
Marile oportunitati pentru majoritatea companiilor implica furnizarea de informatii si divertisment.
Nici o companie nu este prea mica pentru a se putea implica.
Unul din cele mai interesante lucruri despre Internet este ca oricine are un calculator si o conexiune la retea poate publica aproape orice continut creaza.
Oportunitatile sunt remarcabile si multe companii isi stabilesc strategii puternice de crearea a continutului pentru internet.
In timp, amploarea informatiilor pe Internet va fi enorma si concurenta va fi mai mare.
Cei care vor reusi vor propulsa Internetul ca fiind o piata de idei, experiente si produse de continut.”

Ceea ce era real in zorii timpurii ai marketingului digital, se aplica si acum cand ne aflam in varful cresterii marketingului digital.

Continutul primeaza. Dar nu este suficient. Aflati cum ar trebui sa imbinati perfect tehnical seo si content marketingul vizitand www.seoagency.ro. Accesati site-ul nostru pentru o oferta completa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *