Totul incepe cu noi de Colleen Hoover – recenzie

Pentru mine Colleen Hoover este o femeie uimitoare, care are scrie cartile in asa fel incat te zguduie. Fiecare carte citita imi ridica semne de intrebare. In primul rand pentru ca mereu a ales subiecte ce pur si simplu putini autori le dezvolta.

Inainte de a vorbi despre Totul incepe cu noi, trebuie sa iti spun ca Totul de termina cu noi este prima carte, pe mine aceasta m-a zdruncinat din temelii si m-a facut sa ii multumesc lui Dumnezeu ca sotul meu nu este un barbat violent si iute la manie, dar in acelasi timp sa am in vedere o discutie despre acest subiect cu Maya cand va mai creste. Recenzia primei carti o gasesti aici si ambele carti pe Libris.ro

Daca in prima carte aflam despre trecutul lui Lily si Atlas, in acest volum aflam ce directia a luat viata acesteia dupa divortul de Ryle, barbatul minunat doar in exterior, cu un temperament violent. Sincer nu ma asteptam la o continuare, dar parca era nevoie de una si Colleen Hoover a considerat la fel, pentru ca prima carte se termina, cand Atlas si Lily se intalnesc pe strada si aceasta ii spune ca a divortat, si ramane in aer o replica din Finding Nemo – „In sfarsit, am ajuns la mal!”

Actiunea se impleteste asa cum stiu deja, cu randuri intime scrise fie in jurnal, fie in diferite biletele dar care ne duc in trecut, in vremea cand Lily si Atlas erau doar doi copii cu familii defecte. Dar in acelasi timp, faptul ca s-au regasit si reunit dupa atata timp mi se pare finalul perfect.

De-a lungul lecturii m-am tot gandit cum va reactiona sotul violent, cum se va impacata Atlas cu Emerson ( fetita lui Lily cu Ryle ) cum va fi primita relatia acestora de catre Rile si cum va evolua relatia lor.

M-am tot asteptat ca situatia sa ia o intorsatura dramatica, dar in acelasi timp ma bucur sa descopar ca nu a fost asa. In principiu este o lectura placuta si usoara. Dar pentru mine Totul incepe cu noi este o carte ce trebuie citita dar in acelasi timp, trebuie sa citesti prima parte, chiar daca de-a lungul cartii, autoare ne ajuta sa intelegem prin ce au trecut cele doua personaje principale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *